5 beneficii ale utilizării obiectelor personalizate pentru afacerea ta în 2016

Produse_personalizate_imprimero

Există mai multe moduri prin care îți poți face cunoscută afacerea, iar una dintre aceste metode este folosirea obiectelor personalizate. Nu contează dacă ai o afacere mică sau mare, este important să știi care este părerea publicului cu privire la serviciile sau produsele tale. Doar așa poți avea succes!

Ia în considerare aceste statistici: 52% din cei chestionați într-un sondaj de opinie au spus că impresia lor despre o companie este mai bună în urma primirii unui obiect personalizat din partea acesteia, și aproape 50% din ei folosesc acel obiect aproape zi de zi.

Poate concura rezultatul ultimei tale campanii de marketing cu asta?

5 beneficii ale utilizării obiectelor personalizate:

1. Crește recunoașterea brandului

Unul din obiectivele fiecărui business, mic sau mare, este recunoașterea brandului. Cum poți face ca brandul tău să rămână în mintea clienților, atât actuali cât și potențiali? Iată o soluție creativă și de efect: obiectele personalizate.

Obiectele personalizate reprezintă un instrument simplu care contribuie la creșterea gradului de recunoaștere a brandului afacerii tale. Acestea te ajută să ieși în evidență față de restul competiției. În plus, clienții te vor ține minte și este mult mai probabil să apeleze la serviciile tale, chiar dacă ai o afacere de mici dimensiuni.

Spre exemplu, dacă organizezi o tabără de vară, îți recomand să incluzi în desfășurarea activității și câteva produse utile pentru copii, care le pot folosi și după finalizarea teberei, cum ar fi: rucsacuri, tricouri, șepci, sticle pentru apă etc.

Descarcă gratuit colecția de obiecte personalizate pentru tabere de vară

Citește și: Tabere de vară – activități pentru copii și jocuri de tabără

2. Costuri reduse – impact de durată

Cu un buget restrâns este greu să alegi ce elemente de marketing sunt cele mai potrivite pentru promovarea businessul tău și care dintre acestea îți vor aduce rezultatele așteptate. Cu un preț mic, dar cu un impact de durată, obiectele personalizate sunt o investiție sigură.

Gândește-te la un tricou de promovare. Clientul îl va purta la sala de sport, pe stradă sau la o cafenea. Este ca un panou publicitar umblător pentru compania ta. În mod normal, cât plătești pentru un panou publicitar?

Studiile arată că 66% din participanții intervievați au afirmat că au putut să-și amintească numele unui brand de pe un obiect personalizat primit în ultimele 12 luni și, din acest motiv, 79% din aceștia asociază acel domeniu de activitate cu compania respectivă. Mai mult, 87% din participanții la studiu păstrează un obiect promoțional mai mult de un an!

Știai că? Obiectele personalizate dau o rentabilitate mai mare a investiției decât publicitatea prin radio sau publicitatea outdoor, și este egală cu publicitatea TV și cea a materialelor printate.

Iată câteva tipuri de obiectele personalizate pe care le poți oferi clienților tăi! Click aici! 

3. Noi alternative de a te face cunoscut

În timp ce cartea de vizită va rămâne întotdeauna un element de valoare în relația cu clienții, obiectele personalizate reprezintă o metodă distractivă și creativă de a-ți prezenta datele de contact. Lasă unui potențial client, pe lângă cartea de vizită, și un produs personalizat. Unul din avantaje este că nu va fi singurul care va vedea acel obiect personalizat cu logoul companiei tale.

Dacă deții, de exemplu, o companie care își desfășoară activitatea în domeniul calculatoarelor, poți lăsa pe lângă cartea de vizită și un stick USB.

4. Expunere repetată

Când vine vorba de a face cunoscut businessul tău, un alt lucru de care trebuie să ții cont este ”expunerea repetată”. Și cum poți să arăți brandul tău în mod constant clienților, fără a cheltui o grămadă de bani? Foarte simplu: gândește-te ce produse ar fi utile pentru clienții tăi!

Cu cât un potențial client este mai expus la brandul companiei tale, cu atât este mai probabil ca acesta să se gândească la compania ta atunci când are nevoie de asistență în domeniul respectiv.

Dacă, de exemplu, deții un spa, pune pe spatele cărții de vizită un memento pentru următoarea rezervare, așa clientul va dori să păstreze cartea de vizită pentru a-și aminti când trebuie să revină. Dacă deții un bar, gândește-te să îți personalizezi câteva deschizătoare de sticle pe care să le oferi clienților tăi.

5. Diversitate și marketing puternic

Cât de bogat este portofoliul tău de marketing? Varietatea este foarte importantă și în mica ta afacere. Faptul că ți-ai făcut câteva obiecte personalizate este un lucru bun, dar a fi capabil să ai o varietate de obiectele personalizate cu brandul companiei tale, este un lucru la fel de important. Iar de acest aspect nu trebuie să te îngrijorezi, deoarece poți personaliza o grămadă de obiecte, de la pixuri, agende sau calendare și până la căni, brichete sau brelocuri. Echipa Imprime.ro te poate ajuta!

Cu toate că acest tip de publicitate nu costă foarte mult, obiectele personalizate crează o impresie pozitivă despre companie. Poți folosi obiecte personalizate pentru anumite teme de evenimente sau vacanțe, pentru a te adresa clienților actuali sau a atrage noi clienți.

În plus, este un mod unic de a introduce un nou produs pe piață. Nu numai că acest lucru te va ajuta să îți îmbunătățești produsul, dar, de asemenea, va crește încrederea consumatorilor în noul tău produs.

Deci, de ce ar trebui să folosești obiecte personalizate?

Obiectele personalizate lasă o impresie de durată în mintea, inima și mâinile clientului. Mesajul persistă deoarece obiectul personalizat este memorabil, unic, util și personal. Aceasta este singura modalitate prin care poți crea o relație tangibilă între oameni și brandul tău.

Reține acest lucru: un simplu cadou este o modalitate foarte bună să îți fidelizezi clienții. În plus este un mod frumos de a le spune ”Mulțumesc!”.

Adaugă un comentariu